kita

Ricottos pyragas + FoodBloggerių piknikas DATA

14:02

Visų pirma pyragas - pagal Darių Dabrovolską iš Kulinarijos studijos. Purus, lengvas, puikus. Kaip ir visi ricottos pyragai. Su šviežiomis uogomis tiesiog tobulas.

Ingredientai

900g ricotta sūrio
2/3 stiklinės cukraus
1/3 stiklinės miltų
6 kiaušiniai
1/4 arbatinio šaukštelio cinamono
2 arbatiniai šaukšteliai tarkuotos apelsino žievelės
2 braškės
3-4 trešnės
3-6 mėlynės/šilauogės/avietės/gervuogės

Ricottos sūrį sukrėskiteį didelį indą ir maišykite mentele iki vientisos masės.
Pamažu, maišydami supilkite cukrų ir miltus, viską išmaišius po vieną sumuškite kiaušinius, sudėkite cinamoną ir apelsino žievelę . Gautą masę supilkite į formą ir kepkite iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 5 – 10 min., po to sumažinkite iki 150 laipsnių temperatūros ir kepkite dar ~30min. , kol pyragas įgaus auksinę spalvą.
Pyragą paskaninkite uogomis.

Skanaus (:


O visų antra:
Su Asta iš Saulėtos virtuvės
organizuojame FoodBlogerių pikniką Kaune.
Data: liepos 24 diena
Laikas: 14h

Vieta: Santakos arba Salos parkas (jei netyčia nepavyktų su oru galvosim kažką kito)
Ko reikia, kad galėtum dalyvauti?
1. Pareikšti norą
2. Palikti kontaktus tolimesnei informacijai (mano email'as yra prie skilties Apie, o jei negaila galima ir į komentarą ;) )
3. Sugalvoti, ką pagaminusi atsineši į pikniką (apribojimų nėra)

O tikslas susibėgti, pabendrauti, paplepėti, pasidalinti mintimis.

Lauksim naujų - tiek seniai rašančių, tiek pradėjusių, taip kad jokių apribojimų/kuklinimosi negali būti ir nereikia :) laukiami ne tik Kauniečiai - laukiam visų miestų FoodBloggerių!

Atsirpašome, kam datos pakeitimas sukeitė planus, bet kitomis dienomis Asta negali.

You Might Also Like

43 comments

  1. nors ne toj srity esu, bet pritariu tokiems susibėgimams...lauksim įspūdžių :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kaip norėčiau...
    Gaila, kad neturiu blog'o :(

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš irgi dalyvaučiau. Bet geriau 16d. O kuris parkas tai mažas skirtumas man, nes nežinau kiek metų nei viename nebuvau apsilankiusi.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Datos pasirinkimą prašau spausti viršuje prie balsavimo :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Birute - pritariu. Tokie susitikimai be galo mieli.
    Skirmante, Aušra - super :)
    Julija - jei mėgsti gaminti, tai žinok pradėti rašyti niekada nevėlu ;) kad tik būtų minčių, noro ir šiek tiek laiko.

    AtsakytiPanaikinti
  6. aš už! tik liepos 16 organizuoju Fėjų ir elfų dieną (Facebook'e: http://www.facebook.com/pages/F%C4%97j%C5%B3-ir-elf%C5%B3-diena/200475426665389 ir blog'e http://kainorivalgyt.blogspot.com/2011/06/feju-ir-elfu-diena.html :)) todėl man labiausiai tiktų dar kitas savaitgalis, nors prabalsavau už liepos 17 d :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Bet kaip suprantu Fėjų diena Vilniuje? O čia veiksmas Kaune. Kadangi data bus paskirta priklausomai nuo daugumos dalyvių, palieku šį klausimą atvirą. Man asmeniškai abi dienos tinka

    AtsakytiPanaikinti
  8. Aš irgi noriu dalyvauti :) balsuoju uz 17 dieną :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Julija - o paspaudei balsavimą dešinėje? Nes nematau nei vieno balso dešinėje kampe...

    AtsakytiPanaikinti
  10. Būtų malonu ir įdomu susipažinti ne tik virtualiai :), bet šiokį tokį kuklumą ir nedrąsą jaučiu...8), na bet pabandysim sudalyvauti, aišku nepažadu, nes nežinia, kas tomis dienomis...gal negalėsiu..., bet pasistengsiu ir tikiuos sudalyvauti :)

    AtsakytiPanaikinti
  11. Reda - kuklumus visus šalin. Jei ką - bus tikrai ir su vaikiuku, tai jei nebūtų kur palikt prašom pasiimti drauge :) be to tokiam susitikime nei amžius, nei darbas, nei blogeriavimo laikas įtakos neturi (:

    AtsakytiPanaikinti
  12. na, aš tiesiog norėjau suderinti abu malonumus - ir fėjas ir pažintuves... :)

    AtsakytiPanaikinti
  13. Kai tik bus daugiau pareiškiančių norą - matysim kaip čia bus :) gal tikrai visiems labiau tiks sekmadienis, 17d ;) aš ne prieš :)

    AtsakytiPanaikinti
  14. aha, man irgi idomu, jei neturiu blogo, galeciau dalyvaut? jauciu, nelabai.. :/
    o bais faina butu :)

    AtsakytiPanaikinti
  15. Indre, labai faina idėja - aš mielai sudalyvausiu, va ir būtų man proga Kaune apsilankyti :) Norėjau pabalsuoti už 16 d. (nors tiktų ir 17 d.), bet, žinok, neveikia ta apklausa :( Paspaudžiau, o vis tiek rodo "0" balsų.

    AtsakytiPanaikinti
  16. Įrašyk į sąrašiuką ir mane. Kol kas kiek žinau šeimyna planuoja tom dienom baidarių savaitgalį, bet dar neaišku. Tai kol kas įsirašau. jei važiuosiu, gal galėčiau ir ką nors iš Vilniaus prigriebt. Et, būtų tobula, jei būtų dar kitą savaitgalį (dvidešimt ten kanžkelintą...)

    AtsakytiPanaikinti
  17. Be galo smagi virtuve:) Ydomu kaip vyras vaduojasi nuo virssvoriu:))

    AtsakytiPanaikinti
  18. Jurga - jei bus poreikio gal suorganizuosim ir ne su blogeriais susitikimą ;) bet pirma manau reikia patiems pažiūrėti kiek čia kas čia apie ką čia rašo :)

    Rūta - man rodo, kad 9 jau balsavo, tai matyt jis paskaičiuoja balsus kartą ar du per parą ;) kolkas 17diena laimi

    Egle M. - šaunu, lauksim ;)

    Egle A. - tikrai būtų smagu, kad atvyktum :)

    TheGirlOfNature - manąjį pamačius turbūt galvotum, kad jam valgyt išvis neduodu :) pyragai valgomi ne vien mano ir mano mieliausio, jie dažniausiai skirti dalintis - su draugais, bendradarbiais, giminaičiais :)

    AtsakytiPanaikinti
  19. Aš, žinoma, įsirašau į dalyvausiančių gretas :) Paspaudžiau 16 d., nors iš esmės tinka abi :) Ir valio valio valio, pagaliau ir aš su foodbloggeriai susitiksiu! :))

    AtsakytiPanaikinti
  20. Ej, nu kodėl taip visada? Man kaip tik tą savaitgalį festivalis bus. Gal būt jei susitikimas būtų vakare ir aš spėčiau. Ar dar negalvojot kurią valandą?

    AtsakytiPanaikinti
  21. Asta - tai tikrai, kad bus smagu :)

    Karolina - kol kas ne. Reikės derint kai arčiau truputį data bus ;)

    AtsakytiPanaikinti
  22. Jau taip gaila, kad išvykstu...;// ir nesudalyvausiu... Aš tikiuos, kad dar ir rudenį bus galima ką nors susiorganizuot...:))

    O dėl pyrago aš vis tiek jį bandysiu namie kept ir šalto paragaut, turbūt bus dar skaniau:)

    AtsakytiPanaikinti
  23. uj aj oj kaip aš norėčiau, bet gi nebūsiu. Ne šiemet. Tikiuosi, pataps tradicija. Gero pikniko!

    AtsakytiPanaikinti
  24. Ineta - na rudenį galima bus pakartoti ;)
    ir pyragą ir aš bandysiu, kai vėl bus akcija ricottai, nes manau taip pat kaip tu ;)

    Asta - jau jei netyčia grįžtum reiktų specialiai organizuoti susitikimą ;) tai duok žinot, jei kartais koją Europon kyštelsi ;)

    AtsakytiPanaikinti
  25. O aš irgi labai labai norėčiau!! Deja, tom dienom niekaip neišeis.. Tikiuosi ne paskutinis toks susitikimas;)

    AtsakytiPanaikinti
  26. Et, nors imk ir apsibliauk - žiauriai norėčiu, bet liepos 15-24 esu išvykusi. Trinkt galvą į sieną, trinkt.

    AtsakytiPanaikinti
  27. Oj kaip faina, ir aš labai norėčiau, bet kaip tik tom dienom į darbą... :)

    AtsakytiPanaikinti
  28. oj, kaip noreciau, bet gaila, nes nebusiu tuo metu Lietuvoje :(

    Grazaus ir linksmo pikniko! lauksim ispudziu!

    AtsakytiPanaikinti
  29. O jei 24 diena būtų? Gal tada daugiau jūsų tiktų? Asta va irgi ppasirodo nebegali 16-17.

    AtsakytiPanaikinti
  30. Aš tai esu stovykloje iki 24-os, tai nežinau, ar tądien dar kur lėksiu :} Bus matyt. Man tobuliausiai tiktų birželio 30, bet aš net ne iš Kauno, tad mėginčiau derintis prie daugumos! :}

    AtsakytiPanaikinti
  31. Tai jei 24d. gaila, bet negalėsiu...

    AtsakytiPanaikinti
  32. Labai noriu su Jumis visomis susipažinti, kad ir nedrąsu nusprendžiau - DALYVAUSIU!!! :))) prisiderinsiu, kad ir kas bebūtų :)

    AtsakytiPanaikinti
  33. Indre, aš tikrai tikrai dalyvausiu :) Iki susitikimo! :)

    AtsakytiPanaikinti
  34. Atsiprašau, kam sujaukė planus. Ne pati viena sprendžiu, tai taip ir būna. Lauksiu labai tų, kas galės dalyvauti. Dėl tikslesnės info - prašau parašykite į el.paštą.

    AtsakytiPanaikinti
  35. kokia graži idėja. tik aš per toli :)

    AtsakytiPanaikinti
  36. Egle - jei netyčia grįžtum, organizuojam susitikimą tada, m? Manau smagu būtų ';)

    AtsakytiPanaikinti
  37. Skaitau skaitau, viską aš skaitau ir stebiu. Ačiū už kvietimą! Kitąmet grįžtu į Kauną (kurio baisiai pasiilgau jau) ir tada sudalyvausiu, jei tik kas organizuosis :)
    P.S. O jau tie sūrio pyragai... Neįsivaizduoju jų neskanių, o jei dar su šviežiom uogom... Numirimas.

    AtsakytiPanaikinti
  38. Pagaliau ir aš pamačiau. Tuo metu būsiu prie Šiaulių, jei pavyks ištrūkti būtinai atlėksiu. Tiksliau žinosiu prieš pat vakarėlį. Šauni iniciatyva!

    AtsakytiPanaikinti
  39. Jūrate - manau visad galima pasiūlyti susitikti, kai kažkas iš kažkur grįžta :)

    Rennie - lauksiu žinių :)

    AtsakytiPanaikinti
  40. Sveikos visos :)

    Noriu pastebėti, kad galbūt tikrai nereiktų taip griežtai - kaip rašiau asmeniškai Indrei, taip jau gavosi, kad savaitgalį prieš tai manęs laukia darbo šventė, taigi, nežinau, ar išeis spėti sudalyvauti ir blogger'ių piknike, todėl pasiūliau kaip alternatyvą ir kitą savaitgalį. Bet tai tikrai neturėtų būti TIK mano sprendimas, todėl manau, tikrai būtų vertinga įgyvendinti balsavimą - kas už kurį savaitgalį pasisako. Ir jau tada nuspręsti. Nes juk niekada negalės visi - reikia, kad galėtų dauguma :)

    Žinau, kad rašau šiek tiek vėlai - tačiau paskutines porą savaičių gyvenau be interneto, todėl... geriau vėliau nei niekada :))

    Laukiam pasisakymų, kada kam tiktų labiau! :)

    AtsakytiPanaikinti