pyragas

Agnės varškės pyragas

14:49

Mano kursiokė Agnė kepa puikų pyragą visoms progoms. Spėju jis dar iš mamos išmoktas, nes matai stiklinėmis, kas buvo populiaru senesniais laikais...

Vienam gaiviam pyragui reikės:
Tešlai:
3 stiklinių miltų (stiklinė 240ml)
0,5 arbatinio šaukštelio kepimo miltelių
0,5 arbatinio šaukštelio druskos
0,5 stiklinės cukraus
200g tikro sviesto
1 didelio kiaušinio (recepte jo nebuvo, bet man tešla nenorėjo klijuotis, taigi jis čia išgelbėjo)

Įdarui:
1 citrina
400g riebios varškės
3-4 dideli kiaušiniai (priklauso nuo to kokio įdaro norite - jei norisi, kad jis būtų pjaustomas dėkite 3 arba mažiau, jei norisi puresnio, minkštesnio - 4)
1 stiklinė cukraus

Tešlai skirtus ingredientus (išskyrus kiaušinį) sudėkite į dubenį ir kapokite peiliu iki kol pavirs trupiniais. Įmuškite kiaušinį ir išminkykite iki vientisos masės. 2/3 tešlos išklokite kepimo formą (23-26 cm tikrai užteks). Subadykite tešlą šakute.
Nuplikykite citriną ir gerai nušveiskite su druska (todėl rekomenduoju rinktis ekologišką, kad nebūtų baisu valgyti žievelės ;) ). Sutarkuokite ją visą stambia tarką (nepamiršti išimti sėklyčių). Sumaišyti citriną su likusiais ingredientais ir gerai išplakti.
Supilti masę ant tešlos. Likusią tešlą užtarkuoti ant viršaus.
Kepti 1-1,5 valandos iki 200 laipsnių įkaitintoje orkaitėje. Atvėsinti ir bent 6 valandas palaikyti šaldytuve.

Skanaus :)

You Might Also Like

14 comments

  1. berods esu jį gaminusi, tikrai paprasta ir gardu :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Atrodo labai gundančiai, jau įsivaizduoju, koks gėris šis pyragas yra per mano 5 valandos skanumynų- kavos pertraukėlę. Labai labai noriu...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Živile - čia turbūt vienas tų senų gerų receptų ;)

    Kotryna - tikrai pamėgink. Galima ir per pus mažesnę normą gaminti, jei nereikia tokio didelio - lengvai pasidalina ;)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Tokį panašų visos esam ne sykį kepę, kol nebuvo mados receptų internete ieškoti. Garantuotas pavykęs reikalas

    AtsakytiPanaikinti
  5. Dalia - na man šis buvo naujiena atrasta barake, nes mama kepdavo tik meduolinį pyragą ir obuolių, o močiutė dažniausiai trupininį, obuolių arba kokį improvizuotą tortą :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Ne visai į temą, bet mano visi ir visada Pyragai ir Ko stiklinėmis matuojami :))) Senas įprotis :)

    Noriu gabalėlio ir katiną 'paminkyt' - oi, kaip pasiilgau savo pūkuočiaus..

    AtsakytiPanaikinti
  7. Tavo katinas? Koks fainas:))
    O pyragas tai tikrai super:))) mano mama panašų kepa:)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Jurgita - o aš kaip tik tik ta stikline kur skirtingi dalykėliai gramais nurodyti moku matuot :)

    Ineta - katinas mano mieliausio. Aš jokio neauginu...

    AtsakytiPanaikinti
  9. aj aj aj.. taip ir norėtųsi dabar dantis suleisti į šį purų varškinį gėrį... :)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Mademoiselle - jei atvyksti iki Molėtų - dar gabalėlį turiu, pasidalinčiau :)

    AtsakytiPanaikinti
  11. Koooks pyragas! Aš matau, kad man labai patiktų :) Kaip ir tam katinėliui, kuris, matau, jau taikosi į gabalėlį :))

    AtsakytiPanaikinti
  12. Asta - ačiū! O Pilkė turbūt labiau tikrina ar mėsos jame nepaslėpta ;D

    AtsakytiPanaikinti
  13. Deja deja.. šiek tiek sunkoka iš Stambulo iki Molėtų nusigauti.. :) bet prisiminsiu šį pasiūlymą, kai kitą kartą prasuksiu pro Molėtus, važiuodama į kaimą ;)

    AtsakytiPanaikinti