kita

Mano skaniausieji

23:42


Pasipylė mini reklamos/rekomendacijos, kurias inicijavo Rokiškis
Mano skaitomiausi blog'ai yra visų pirma tų žmonių, kuriuos esu bent kartą mačiusi, kalbėjusi. Maža pažinti, o duoda daug - skaitant geriau įsivaizduoji kaip tas žmogus mastė, tarsi girdi į ausį šnabždant:
Skirmantės
Karolinos
Inetos
Eglės
Beatos
Eglės
Viktorijos
Simos
Jurgos
Gintės, Šarūnės and co
Aušros
Živilės
Vygando
Julės ir co
Vilmos

Ir visi kiti, kurių nepažįstu, nemačiau, bet jie yra skyrelyje "skaitau".

Nelietuviškų maisto tinklaraščių daug, bet paskutinė meilė priklauso šiam ir šiam. Jaukūs, gražūs - mmm gaila per ekraną negalima paragauti.

Nuotrauka iš čia

You Might Also Like

3 comments

  1. Tikrai, smagu skaityti gyvenime sutiktų žmonių tinklaraščius. Tik gaila, kad mano matytų žmonių sąrašiukas daug trumpesnis :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tikrai daug dažniau užsuki į pažįstamo žmogaus tinklaraštį ir ten jau pasiieškai recepto, gali ir rekomendacijų pasiklaust.
    Aš pradėjau daryti skaitomiausių sąrašą, bet nuspredžiau, kad jų jau per daug, dėsiu tik ne kulinarinius :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Viktoija- niekad nevėlu toliau pažindintis ;)

    Skirmante - tikra tiesa :)

    AtsakytiPanaikinti