kita

Apie dovanas ir metus

23:29

Šį kartą be recepto, tad jei nemėgstate tokių tekstų, maloniai prašome šį įrašą praleisti ir pereiti į silkės receptą.
Šie metai buvo tikrai nuostabūs. Net negaliu patikėti, kad jie jau į pabaigą. Metai - pilni dovanų, atradimų, išsipildžiusių svajonių, naujų skonių ir potyrių. Avižų pienas,  diplomas, vyno degustacijos, išskirtinė vakarienė, Vengrija, Vokietija, pyragai stiklainiuose, produktai be gliuteno, geresnė kakava, čija, kynva, burnotis, vokiečių kalba, kepykla, Ispanija, Smaguris, mano knyga, VMG, puikūs alūs ir vynai, tūbiai, skani arbata, tinklaraštininkai, namai, daugiau trintų kokteilių, senos draugės, spurgos, pyragai. Tiek fantastiškų dalykų - vos aprėpiu viską. Taip smagu perbėgti per nuotraukas, Instagram, kvailus video ir viską prisiminti.
Paskutinės dovanos jau supakuotos, dalis jau įteikta. Smagurio leidykla šiais metais ėmėsi ir kokybiško maisto projekto www.smaguris.lt . Nežinau kaip jūs, bet aš labai mėgstu išbandyti naujus produktus, todėl apsidžiaugiau galimybe patyrinėti jų asortimentą. O be to mėgstantiems maistą, kas geriau, nei skani dovana? Mano draugai tikrai žino, ką aš mėgstu :)


Išbandžiau šventinę spanguolių arbatą, moliūgų pagardą "Čili moliūgas", pomidorų džemą Jam Jazz. Arbata jau šildo šaltas vakarais, o pomidorų džemas tyliai dingsta sumuštiniuose. Čili moliūgas tuo tarpu laukia savo eilės papildyti troškinį.
Pirmą kartą ragavau vytintos jautienos ir ji man labai patiko. Šokolado gurmanus sužavės Naive tamsus pieniškas šokoladas su baravykai - mėgaujuosi juo po truputį kasdien. Linų sėmenų duonelė su kanapėmis man nebuvo naujiena - dažnai siunčiu šios firmos duoneles giminaičiams į užsienį, tačiau pirmą kartą ragavau pati. Tikrai puikus traškus užkandis. Na ir galiausiai - judros sėklos. Taip jau sutapo, kad apie jas galėsite šiek tiek daugiau sužinoti ir sausio mėnesio Virtuvės žurnalo numeryje.

 Beje apie Virtuvę - smagu, kad nuo gegužės mėnesio truputį prisidedu prie šio žurnalo ir turiu puikią progą ne tik pati atrasti įdomius produktus, bet ir apie juos papasakoti kitiems.
Dar vienas mano metų maistinis ir dovanai skirtas džiugesys - mano pirmoji receptų knyga. Gali skambėti keistai, bet ir pati gana dažnai iš jos gaminu. Juolab, kad antra pusė visus receptus išragavo ir turi savo mėgstamiausius. 
Ačiū Viktorijai iš Receptų medžio, kad nepailsdama kasmet suorganizuoja Kalėdų senelį slapuką. Manuoju šiemet tapo Asta iš Miško žvėrys (ex Villa Alps), o aš pati dovanėlę siunčiau Rasos voratinklio Rasai.
Paskutinioji džiugi naujiena - vieną mano eksperimentą iš itin imantrios knygos Bistronomy pamatysite ir naujausiame Virtuvės mitų griovėjų žurnale. Kartu su Skirmante iš Forellės receptų gaminome pagal tą patį receptą spurgas ir jos buvo puikios ;)
Tad tiek šiam kartui. Ačiū 2015-ieji, Jūs buvot puikūs!

P.S. Mano GP magijos Facebook vyksta žaidimas, kurio metu galite laimėti 10 Verdu ir kepu žurnalų + VMG kalendorių 2016 metams ;) https://www.facebook.com/GPMagija/photos/a.121035494619114.31235.121028354619828/914255468630442/?type=3

You Might Also Like

1 comments

  1. Koks smagus metų [i]review[/i]. Džiaugiuos, kad tavieji metai buvo tokie Kupini - ir tegul 2016 būna dar labiau :)

    AtsakytiPanaikinti